Här bakas det morotskaka!

Bakade en morotskaka denna kväll, min favoritkaka av dem alla!
Har bakat denna kaka såpass många gånger att jag börjar nästan bli proffs på det, hihi.
Helt ärligt, så är det nog det enda jag vågar baka. Tur nog så blir den supergod varje gång också.
På bilden så har jag penetrerat kakan med en gaffel, endast på grund av min eviga pilgrimsfärd mot en morotskaka med den perfekta fuktigheten!
 
 
Av någon anledning så gör jag alltid för mycket frosting, kanske för att jag stoppar ner en hel philadelphiapaket i den. Tjena lchf! 
Blandas sen fint med 2 dl florsocker och lime/citronsaft, hej då lchf!
Sen blir det 1 kg lager med frosting på kakan som ni ser så fint på denna bild, haha.
Men god är den, önskar att jag kunde bjuda er alla på den!


Kommentarer
Erika

Roligt! Mumsigt!

Svar: Hihi jaa :) !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-26 @ 19:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0