Tips om en bra tv-serie!

Har fastnat för den nya tv-serien The Mindy Project! Är sällan någon som skrattar ut högt till tv-program, om det inte är fullproppad med komiker som försöker få mig att skratta. Det visade ju sig att The Mindy Project har en stor andel komiker bland rollinnehavarna vilket blir ett stort plus för mig. 
Min första fördom var att denna tv-serie skulle handla om en tjej som är sig själv men samtidigt lite osäker (så man ska kunna känna igen sig), som är på jakt efter kärlek men nej det blir ju så svårt eftersom hon är ju rolig också, haha vad kul! 
Nä, tur nog spårade min fördom ut ur motorvägen. Det var längesen jag har skrattat högt och ofta till något på ytan som påminner mig om en romatisk komedi. Har nu sett fyra avsnitt av The Mindy Project och den håller mig fortfarande kvar!
 


Kommentarer
Vendela Nilsson

Va fin blogg du har! :D

2013-01-15 @ 16:02:46
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0