Glass. Med kött i, från bloom in the park.

 
Idag provades det på glass i en ganska lyxig och unik förpackning.
Nämligen glass med smak utav bacon och karamell och en som hade hallon/lakritssås tillsammans med vaniljglass och lunga (från okänt djur). 
Såsen utav hallon och lakrits var himmelsk i kombination med vaniljglassen, lungan smakade oväntat nog kött.
Den får 4/6 av mig!
Glassen med bacon och karamell, smakade mest bacon, enligt mig.
Vilket var en väldigt intressant upplevelse, att känna något som är iskallt och salt.
Den får 3/6 av mig.
Nästa gång ska jag testa chokladglass med blodkorv och körsbärsglass med kycklinglever.
Önska mig lycka till i denna kulinariska resa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0