Min favoritsoppa.

Har under dem senaste tre dagarna ätit denna underbara soppa minst en gång om dagen, hehe. Älskar den helt enkelt!
Den innehåller självklart morötter, potatis, gul lök, grönsaksbuljong och creme fraiche. För att göra soppan ännu godare så har jag rejält med färsk ingefära och chili. Har på sistone blivit superförtjust i ingefära, tycker om det i olika grytor, soppor, i teér och den inlagda versionen man får till sushin.
Gillar att leka med tanken att denna soppa är supernyttig och att jag får i mig en överdos utav näring om jag äter den ofta, haha.
 
Har ni någon favoritsoppa?
 
 


Kommentarer
Molly Bergström

mums med soppa :D
Hoppas du får en fortsatt finfin måndag ^^,
(svara gärna i min blogg, kan ej se svaren annars...)

KRAMIS! :D

2012-11-26 @ 17:27:48
URL: http://mooollys.se
ZOOFIE

SV: Tack för tipsen, nu blev jag nyfiken på de två böckerna med! :D Först ska jag bara ta mig igenom alla jag har så sen kan jag ta och köpa mig ett till gäng ;) hihihih.

Jag har samlat på mig dessa under ett par år. Om man tittar på hur många jag hållt mig från att köpa så är det här rätt lite ;) hihi!

2012-11-26 @ 20:45:48
URL: http://zoofie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0