Ny tygkasse!

Min fina tygkasse som har Jesus ditkluddad på sig, har tyvärr börjat sakta men säkert lossna i sömmarna. Det känns ju lite jobbigt eftersom jag tyckte om motivet såpass mycket att jag vill köpa en ny vit tygkasse och kludda dit samma motiv.
Tills jag fick syn på denna tygkasse på Weekday! Blev tvungen att köpa den, så himla underbart med ett motiv som representerar Malmö i sann black metal stil, blir lite ironiskt eftersom det finns människor som knappt vågar sätta sin fot i Malmö. Motivet ser ju ut som ett omslag från ett black metal band, skulle vara kul om någon undrade vad Malmo är för slags band. Jag har varit med om ett liknande scenario när jag hade en Clockwork Orange t-shirt på mig i sjuan och någon undrade vad det var för band på t-shirten.
Så himla roligt att Malmös motto som "Diversity, Meetings, Opportunities" har fått sin andel på tygkassen i form utav snygga gotiska bokstäver.
Den kostade 50 kr men det var 50% rea på den, med enkel matte så köpte jag den. Jag kommer att promenera i Lund med stolthet när jag har denna coola tygkasse under min arm!
 
Vill även nu efterlysa ett black metal band som heter Malmo? Med tanke på det dåliga ryktet som media och folkmun sätter på Malmö så tycker jag att det är på sin plats med lite mystik kring staden med hjälp av hård black metal.
Jag kan redan komma på ett antal coola låttitlar som; Blót in Rosengård, Storm of Sofielund, Kneel down to Satan and Falafel, Into the death pits of Copenhagen. Ja, denna låtlista kan göras lång...
 


Kommentarer
ZOOFIE

SV: Ja, det var riktigt synd med Cosmo :( jag hade verkligen sett framemot att få se den där intervjun med mig själv i den tidningen :( Men så kan det gå, hoppas journalisten kan sälja den till någon annan tidning :)

Universal har redan gett mig de goda nyheterna, nu ska jag ner på skoj :D hihi

2013-01-09 @ 23:54:18
URL: http://zoofie.se
Hanna

SATAN vad fräck! Och vilket fynd sen, asbra ju!

2013-01-10 @ 15:37:58
URL: http://sanningsenlig.blogg.se
Erika

Ha,ha den var underbar!!

2013-01-10 @ 18:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0