Ny favoritmugg!

'
Fick en Sailor Moon mugg i julklapp av min henvän! Så himla kul att få en mugg med min favoritanime som motiv. Jag har tyckt om Sailor Moon sen jag var 4 år och min svaghet för alla möjliga Sailor Moon grejer har ej försvunnit. Skulle lätt kunna använda denna på fikarasten på min framtida arbetsplats, om det hade varit en taskig stämning så hade ju muggen direkt startat en konversation med sin närvaro. Kanske en debatt hade ägt rum under fikarasten då. Kartongen är ju såpass snygg att jag fick lust att spara den, men till slut fick jag mod och kraft att slänga den, vill ej bli någon som börjar samla på kartonger.
Kommer under denna lördagsmorgon att avnjuta en rejäl kopp kaffe ur denna mugg!
 
 
 


Kommentarer
Sofie

Åh men niiice! :D

Svar: Åhh jaa :) !!
sailorwood.blogg.se

2013-01-05 @ 10:54:02
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Jean

Svenska opening är ju faktiskt rättså juste.

Svar: HAHAHA :''D !!!
sailorwood.blogg.se

2013-01-06 @ 08:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0