Fredagsmusik. Laurel Halo. Tumor.

 
 
 
Idag blir det Laurel Halo som fredagsmusik, eftersom jag ska se henne live ikväll! Hennes elektroniska musik är oerhört drömsk och samtidigt lekfull, så det kommer vara så kul att höra det live. Det senaste albumet heter Quarantine och har fått flera positiva utlåtanden från musikrescenter, jag kan endast hålla med dem.
Tycker även att albumomslaget är fantastiskt! Skolflickor, blod, svärd och regnbågar, precis allt det där behövs för att skapa ett fräckt albumomslag enligt mig, hehe.
 
Ska även träffa en kompis idag och sen på kvällen käka lite tapas, alltså blir det en grym dag. Det enda negativa är att det är snö på marken (usch för kyla) och jag provade att klippa min lugg imorse så det lär ju vara lite ojämnt. Fast med min erfarenhet av egenklippt lugg så finns det alltid tid för att trimma den!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0