Ett par skor för sommaren och våren!

 
Fick ett presentkort på skobutiker till julklapp och äntligen fick jag användning för det. Jag har varit ganska länge i behov utav ett par funktionella skor för varmare dagar. Hade martens på mig under hela förra sommaren och det blev ganska svettigt efter ett tag! 
Så nu har jag köpt ett par Underground England Creepers, en ganska trendig modell just nu. Jag köper skor sällan och när jag väl behöver det så tycker jag att det är viktigt med en hållbarhet och bra kvalité. Har hört martens kan hålla upp till tio år och mer om man sköter om dem väl, så jag brukar smörja in dem en gång i månaden, haha. Det blir nästan som att man skapar ett förhållande till skorna, lite pinsamt att erkänna, hehe.
Jag hoppas att dessa skor är lika hållbara! Köpte iallafall impregnering till dem eftersom de är gjorda av mocka. Impregnering tycker jag är ett ganska konstigt ord, får mig att tänka befruktning och graviditet av någon anledning.
Är iallafall sjukt pepp att använda dem när det börjar bli varmare!


Kommentarer
Erika

Jättefina!!!

Svar: Tack :D !!
sailorwood.blogg.se

2013-01-13 @ 18:59:17
Lina Tsutsumi

Hey, jag tror att jag följde dig på min gamla bloglovin, men jag stängde ner allt och gjorde om nytt så alla mina följare försvann..? Kul att du hittade tillbaka till min nya blogg (; Du kanske vill göra bloglovinbyte?

Snygga skor också, köpte ett par liknande från asos.com!

2013-01-13 @ 20:26:28
URL: http://linatsutsumi.com
Sofie

Tjusiga!! :D

Svar: Åh tack så mycket :D !!
sailorwood.blogg.se

2013-01-13 @ 20:38:39
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Ping Lowhngren

oh tack ska du ha! :DD

2013-01-13 @ 23:52:54
URL: http://pinglowh.blogg.se/
Natta

Guuuuu så fina!! :D <3

Svar: Aww tack, sötis!! :''D <3
sailorwood.blogg.se

2013-01-14 @ 23:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0