Tv-program jag ser framemot till hösten !

 
 
 
RuPaul's drag race är som top model möter project runway i talang.
Fast i ännu mer talang och en överdos utav underbara personligheter!!
Jag har sett alla säsonger och nu väntar jag med spänning på Säsong 5.
Vilket är en All-star säsong, haha, bara RuPaul's dragrace kan göra en All-star säsong
efter en sådan kort tid.
Jag är oerhört peppad, eftersom de flesta är mina favoriter i denna säsong, förutom Mimi Imfurst och Shannel.
Vilket innebär att jag kommer gråta i varje avsnitt förutom två!
Sen ser ju trailern ut som något futuriskt Tekken eller Mortal Kombat med Drag Queens,
varför finns det inget sånt spel med drag queens som karaktärer till att börja med?!?!?
 
 


Kommentarer
Sakarias

FÖR BRA.

Svar: ÅHH JA !
sailorwood.blogg.se

2012-09-05 @ 21:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0