Trash Humperzz

 
Hittade en kaffebryggare i mitt soprum, vilket är i mitt intresse eftersom jag är i behov av en ny kaffebryggare.
Mest för att min nuvarande spyr ut ångestpuffar utav ånga varje gång jag brygger kaffe och den är såpass stor att den endast kan ockupera mitt matbord för tillfället.
Men samtidigt så var jag tveksam gällande att ta med mig denna hem, av två anledningar;
1. SMUTS, det var vatten kvar i själva tanken, syns inte på bilden, men bläääää!!
2. Min livliga fantasi fick för sig att detta kunde vara ett hemmabygge utav ett methlab och om jag då tar upp den hem till mig, så kommer den sprängas och ge mig fjärde gradens brännskador under morgonkaffet!
 
Nämen titta 2,5 kg grillkol och tändvätska, kanske man ska ta med sig det hem?
Det kan jag ju någon gång ha användning för, när jag väl har en grill.
Och en uteplats.
Och egen mark på massa hektar.
Och nära till brandkåren.


Kommentarer
erika

Ha ha!!!!

Svar: Hehe :) !
sailorwood.blogg.se

2012-09-02 @ 18:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0