Missoni Madness!

 
Besökte Lindex idag för att få en chans att införskaffa mig en bit av Missoni.
Var redan där 10 minuter innan dem öppnade och till min fasa så var det två köer till båda ingångarna som bestod av medelålders kvinnor.
När dem väl öppnade dörrarna så sprang dessa kvinnor mot Missoni avdelningen och plockade eller snarare slet på sig allt dem kunde hitta.
Jag hittade som tur var blusen jag hade tänkt att införskaffa, i kaoset.
Min fobi för konsumentgalna medelålderskvinnor är en sida jag inte visste fanns inom mig.
Nu undrar jag om dem ville verkligen ha alla missonikläder för dem älskar missoni eller var det bara för sakens skull?
Jag nöjde mig endast med en blus för jag kände helt enkelt att dem andra kläderna inte direkt passade min stil.
 


Kommentarer
Erika

Ha,ha!!!! Jo...medelålders kvinnor är inte att leka med!

Svar: Hahaha sant !!
sailorwood.blogg.se

2012-09-25 @ 19:09:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0