Lilla julafton!

Idag kommer min henvän vara hos mig, oj råkade avslöja hans namn, så det blir väl pojkvän då!
Är fortfarande förkyld med kliande ögon, känner mig som en pälsallergiker utan pälsdjur.
Ser framemot ikväll då det blir lördagsmys med min henvän, godis, läsk, vegopizza och 
italiensk skräckis a la 70-talet !
Ja, henvän är nog det sämsta ordet jag har kommit på, men det funkar
eller ska man säga individvän?
Eller blir hela kontexten då att jag har en vän och inte är tillsammans med honom?
 


Kommentarer
Jean

Vad roligt! Bra blogg förresten, tillräckligt så för att rankas 2:a på min personliga lista. Förstaplats är givetvis reserverad till en viss äcklig pretentiös tumblr vars enda innehåll är obskyra svartvita bilder.

Svar: Tack så mycket!!! Hahahahaha har ju ingenting att mäta mig med när det gäller en tumblr med obskyra svartvita bilder!!
sailorwood.blogg.se

2012-09-15 @ 12:50:49
Erika

Vet inte om världen är redo för henvän! = )

Svar: Så sant!
sailorwood.blogg.se

2012-09-15 @ 13:39:28
Jennilie

Sv: Tack så mycket och ja visst är de coola :D

2012-09-15 @ 21:42:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0