Imorgon är det fredag.

 
Färgade lite grönt i håret igår.
Äntligen helg snart, blir nog en hel del slappande och lite städning.
Hur det nu går ihop?
Kommer ju iallafall undvika att städa ihjäl mig.
Nu håller jag nästan på att somna och tittar på sydnytt.
En man har köpt Örja kyrka för en krona, för att renovera det som bostad.
Vad kreativt och vilket jobb!
Tydligen är den i dåligt skick och det finns restriktioner angående vad som får rivas 
och byggas om.
Och nu över till vädret!
Skämtar bara.
Hoppas ni har en bra torsdagskväll!
Själv ska jag hälsa på en skrällsjungande trubadurgranne och trycka ner hans
akustiska gitarr i halsen på honom,
 
Dagens i-landsproblem:
Jag hör meterologen på sydnytt trycka på knappen när hon byter bild!! Jättestörigt!
Eller så har jag börjat höra röster.


Kommentarer
Erika

Trubadurgrannar är jobbiga!!!

Svar: Jaa det är dem verkligen!!
sailorwood.blogg.se

2012-09-07 @ 09:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0