Dag 8. Mina rädslor.

Mina två främsta fobier är fiskmåsar och bilister, har antagligen några till men jag kommer ej på dem just nu.
Anledningen till att jag har en fobi för fiskmåsar är för att jag har ett antal gånger blivit attackerad av just fiskmåsar, det har slutat med att jag har fått springa i panik eller fått avföring på mina kläder.
Inget vidare och jag kan verkligen ta en rejäl omväg under sommaren, allt för att undvika hormonstinna och agressiva fiskmåsar.
Jag brukar även kalla dem för satans medhjälpare, så illa tycker jag om dem.
Gällande bilister, så är jag helt enkelt obekväm att vara gångtrafikant i trafiken ibland.
Har varit nära på att bli påkörd en gång och den tiden jag bodde i Trollhättan så var det helt enkelt en risk för livet att gå på övergångstället.
Eftersom få bilister i Trollhättan verkade förstå sig på att man faktiskt stod mitt ute på vägen och insåg i vitögat att dem inte hade tid för att faktiskt stanna.
Nu låter jag som årets bittertant, men det får man väl göra när man delar med sig lite om ens rädslor.
 
 


Kommentarer
Erika

Myror är en rädsla oxå ,tror jag!

Svar: Det har du rätt i !! :)
sailorwood.blogg.se

2012-09-30 @ 08:05:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0