Dag 7. Mål på kort sikt för denna månad och varför.

 
1. Klara av min första redovisning på universitetet, vilket jag är smått nervös inför och vill göra mitt bästa!
 
2. Fixa ett reskort för studenter, eftersom mitt tillfälliga reskort håller på att gå ut och nu har jag äntligen studiebevis som jag kan visa upp när jag fixar det.
 
3. Lyckades införskaffa mig en mindre kaffebryggare, eftersom min förra ockuperade mitt matbord pga bristfälligt utrymme i mitt "kök".
 
4. Gällande min plan att göra genusrevoultion så har jag lyckats samla på mig alla patriarkala husmoderskokböcker och 10 kg konstgödsel.
 
 


Kommentarer
Erika

Bra jobbat!!!!Redovisningen går bra! Jag ser även fram emot att få äta något gott från 60-talet från något recept i dina kokböcker en vacker dag!

Svar: Tack :) och det kommer du få göra också :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-09-27 @ 18:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0