Andra dagen till skolan.

När jag vaknade imorse så kände jag mig helt enkelt så här:
 
 
Idag blir det 6 timmars introduktion utav kurserna jag ska börja läsa.
Det kommer bli intressant, hoppas jag.
 
I värsta fall så kan det ju bli så här;
 
 
Ni som undrar så läser jag nämligen Jo Nesbo's pocketböcker för tillfället.
Dem handlar om en norsk alkoholistpolis som löser massa mord, brukar också vara en 
ny kvinnlig kollega i varje bok som han blir måttligt intresserad av.
Ändå så kan han inte komma över sitt ex, måste bero på alkoholen.....
Jättespännande läsning!
Det är ju alltid lättare att ha en pocketbok med sig när man pendlar.
Om man skulle börja frysa, så är det lättare att bränna upp den och få lite värme!
Förlåt om ni ej kan läsa det här, pga av att ni just nu har fått ett epilepsianfall utav den blinkande texten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0