30 dagar, 30 inlägg.

Dag 1: Ett nytaget foto av mig och 5 intressanta fakta om mig.

Dag 2: Min dag.

Dag 3: Tanken bakom mitt bloggnamn.

Dag 4: När och varför började jag blogga?

Dag 5: Favoritrecept.

Dag 6: Vad kan man hitta i min väska?

Dag 7: Mål på kort sikt för denna månad och varför.

Dag 8: Mina rädslor.

Dag 9: Något ni inte visste om mig.

Dag 10: Det här får mig att må bättre.

Dag 11: Min tro.

Dag 12: Det här hade jag på mig i dag.

Dag 13: Ett ögonblick.

Dag 14: Mina favoritband.

Dag 15: Någonting jag vill ha.

Dag 16: Min favorit årstid.

Dag 17: Det här kan jag inte leva utan.

Dag 18: En ovana jag önskade att jag inte hade.

Dag 19: Min garderob.

Dag 20: Varför gör jag den här utmaningen?

Dag 21: Smeknamn jag har och varför jag har dem.

Dag 22: 5 dödssynder.

Dag 23: Mina intressen.

Dag 24: Mitt favoritminne.

Dag 25: Vad är kärlek?

Dag 26: Mina goda egenskaper?

Dag 27: Vad har jag lärt mig den här månaden?

Dag 28: En bild på mig från förra året och nu – har jag förändrats?

Dag 29: En låt som gör dig glad.

Dag 30: Vad gör mig annorlunda från alla andra?

 

Tog detta från Moa, får se om jag är duktig nog för att självrannsaka mig på detta vis.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0