Proffspelare på Civilazation IV !!

Jag vet ej vad som hände. 
Jag började med spelet igår och har spelat i 6 timmar. Känns ju lite pinsamt att erkänna, men jag fastnade i det så mycket. 
Så jag valde landet Kina och började bygga en civilisation flera år före kristus.
Nu helt plötsligt är jag på år 2040 och har klarat av hela tidslinjen!
Fattar ingenting, trodde det var ett evighetsspel, men det blev endast 6 timmar.
Jaja, får väl köra om allt på en svårare nivå helt enkelt.
Vill gärna tipsa om detta spel om man är intresserad av världshistoria och politik eller bara tycker om att syssla med krig. Det är oerhört beroendeframkallande när man väl har börjat bygga upp och utvecklat en egen nation.
Så jag ger den 4 av 5 förvirrande gamers, den skulle ha fått 5 om spelet hade varit lite längre.
 


Kommentarer
Erika

Vad bra att det inte var längre tänk om du hade suttit där ännu och spelat!!!

Svar: Haha det är ju sant !!!
sailorwood.blogg.se

2012-10-29 @ 19:24:55
linnnnn

vad är det på? PC?

Svar: Jaa det är PC :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-10-30 @ 22:14:49
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0