Nostalgi på hög nivå!

 
Serietidningen W.I.T.C.H var min största favorit när jag var runt 8 år och det fortsatte tills jag blev ungefär 11 år. 
Åh vad jag älskade denna serie, hade ungefär 50 exemplar av denna serietidning och dem alla blev ganska snabbt utslitna. 
W.I.T.C.H är en serie om fem tjejer som får i uppdrag att rädda en parallell värld med sina magiska krafter, låter det bekant? Har nu hittat denna serie på internet och självklart så  blir det oerhört nostalgiskt att läsa igenom dem, har ju inte läst dessa serier i 8 år nu. 
Har ni någon serietidning eller bokserie som ni absolut älskade när ni var barn?


Kommentarer
Anonym

Stål-Kalle var ju rättså coolt, endå.

Svar: Ja endå !
sailorwood.blogg.se

2012-10-13 @ 11:35:48
Erika

Agent X9.

Svar: Åhh den har jag inte läst, men skulle tänka mig göra det!
sailorwood.blogg.se

2012-10-13 @ 16:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0