Kväll med pizza!

 
Idag så blev det en pizza till middag och det ska föreställa smaken hawaii, men jag förstår att det är ganska otydligt på bilden. Har nu en veckas "ledighet" inför min tenta som sker den 19:e Oktober! En ledighet som kommer fyllas med personligt ansvar och disciplin, haha. Att komma på en bra studieteknik känns svårast, kör just nu med att stryka under och läsa så mycket som möjligt för att sen få en helhetsbild. Om ni har bra tips gällande studieteknik så får ni gärna dela med er utav dem!
 
Det är alltid trevligt att få under ett tidigt stadie ett förtroende för ens lokala pizzabagare.
Att man faktiskt slipper fråga om köttet på pizzan är halal! Utan där finns den där stämpeln på menyn, som säger att det är 100% halal.
Fast nu var det ju skinka på min pizza......
 


Kommentarer
Erika

Mums med pizza! Du har nog rätt studieteknik!

Svar: Jaa det var jättegott! :)
sailorwood.blogg.se

2012-10-10 @ 20:50:06
Natta

Mys! Hör av mig imorgon angående planer om besök! ;) Min mamma har erbjudit sig att betala för tågbiljetten som var svindyr haha! :) <3

Svar: Jaa gör så ! :D <3 Åh så snällt av mamma Natta :) !!!
sailorwood.blogg.se

2012-10-10 @ 23:49:42
Jennilie

Sv: Jo jag kan tycka att vissa skor är fulsnygga till en början men det slutar oftast med att jag blir förälskad i dem :) Tack!

2012-10-11 @ 00:59:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0