Jag ogillar, reklam från Zalando.

 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka, förutom att jag blir lätt irriterad utav denna reklam.
Finns inget direkt humoristiskt med den.
Att detta företag riktas främst till kvinnor är ett faktum, men det blir ju lite provocerande när dessa kvinnor skildras som konsumentgalna i reklamen.
Varför ska man enda varna ens flickvän, fru eller syster, jag har inget utav det, däremot har jag en partner som skulle antagligen tälta i kö, inför Maison Martin Margielas kollektion med H&M.
Men jag antar att sånt är bara undantag, om vi nu alltid ska generalisera!
Usch vad läskigt med kvinnor som konsumerar, det kommer att förstöra mitt liv, sist mitt liv blev förstört var det ju på Lindex!
Nu undrar jag verkligen vart denna man framför kameralinsen gömmer sina Bob Dylan vinyler från ebay eller hans garderob full utav öl, som Heineken så vackert målar upp.
 
 
 
 
"AHHHH I GOT A WALK IN CLOSET"
"AHHHH I GOT A WALK IN BEER CLOSET"
 
Eftersom jag ofta anser mig själv som ett stort undantag, så önskar jag mig en walk in closet där alla mina kläder är paketerade och intryckta i gamla vin flaskor. När jag väl har fått ut dem med hjälp av en fällkniv eller helt enkelt har krossat flaskorna. Så är ju dessa kläder dränkta i vin och jag måste då finna en lösning att tvätta dem. Låter lite som en utmaning ur programmet Robinson. Poängen är att jag inte vill konsumera så himla lätt, för då kan jag utsätta andra för fara. 
 
 


Kommentarer
linnnnn

sv: Haha damn, det har du ju rätt i att jag borde göra :D

Svar: Hihi :) !
sailorwood.blogg.se

2012-10-01 @ 21:00:37
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0