Jag älskar Mighty Boosh!!

 
 
Har på den senaste tiden sett en av mina absoluta favorithumor tv-serier, Mighty Boosh!
Har alla tre säsonger på dvd och det är alltid lika trevligt att plundra igenom varenda avsnitt. 
Älskar alla sånger och skämt som framförs.
Om jag skulle få välja en favoritkaraktär från Mighty Boosh, så skulle jag v'älja Bob Fossil.
En av dem mest sjuka men samtidigt roligaste karaktären jag någonsin sett i en tv-ruta!
 
 
 
Har ni någon favorithumorserie? 
Eller har ni någon favoritkaraktär från Mighty Boosh?
 


Kommentarer
Erika

ha,ha.Dom var roliga har aldrig sett dom faktiskt!! Brittisk humor är bäst!

Svar: Åh jaa dem är bäst !! Åh vad kul att du gillade det! Vi får se dem tillsammans någon gång!!
sailorwood.blogg.se

2012-10-29 @ 19:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0