Fredagsmusik. RuPaul.

 
På grund av min ganska stora entausiasm för Drag queens, speciellt dem från RuPaul's Drag Race. Så bör jag göra en hyllning till RuPaul's musikaliska drag och jag måste även erkänna att jag finner hans musik väldig catchy!
Passar perfekt till en fredag, speciellt till en dag när du sitter med en tenta under fyra timmar. Då behöver man någon lättsamt att lyssna och koppla av med!
 
 
 
RuPaul goes tv-spelsversion utav Godzilla.
 
 
 
RuPaul goes Olympiska Spelen in Antikens Grekland.
 
Jag måste erkänna att jag även kan dem flesta låttexterna, så catchy är det. När man väl hör hans låtar så upplever jag att det blir oerhört svårt att hålla tyst och undvika sjunga med, haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0