Dag 10. Saker som får mig att må bra!

 
En riktig god middag kan göra mig på superbra humör.
Detsamma gällande att se mina favoritfilmer eller någon ny film som positivt överraskade mig.
Egentligen så är det kombinationer utav saker som får mig att må bra, med en dos optimism som jag ständigt försöker att behålla i mitt sinne!
Jag har även jättefina minnen med mina nära vänner och familj som har fått mig att må bra.
Samtidigt är jag en person som lättare blickar framåt än bakåt, därav så är jag även förväntansfull över vad framtiden kommer att ge mig och självklart hur jag påverkar den.
 
 
Valde att sluta detta inlägg med en plats som ligger nära mitt hjärta.
 
 


Kommentarer
Erika

Täng Tomten! Håller med: Familj mat och film gör livet värt att leva!

2012-10-04 @ 18:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0