Så här kan det ibland se ut.

Klotter, pennor, papper och post-it-lappar över hela sängen.
Det enda som fattades denna gång var någon slags föda som lätt rinner ut ur min mun och fläckar ner alla papper.
Är ju alltid kul att äta något eller för den delen dricka något när man sysslar med denna slags sysselsättning.
Så kommer det så lätt kaffefläckar på anteckningsblocket så att jag får kludda över ett löv eller ett träd där, bara på grund av min nervositet inför att mina klasskamrater eventuellt skulle tro att jag har lekt med bajs. Fast det är ju en kaffefläck! Som jag har sen då kletat ner på mitt anteckningsblock, för sånt sjukt skulle endast jag kunna göra.
Helt ärligt, ibland tror jag för hemska saker om mig själv.
 


Kommentarer
Erika

Ha,ha!

Svar: hehe :)
sailorwood.blogg.se

2012-11-08 @ 18:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0