Mina Parfymer. Thierry Mugler Alien.

Eftersom jag samlar på parfymer så tänkte jag berätta lite mer ingående om vilka parfymer jag har och varför jag just tycker om dem.
Den första parfymen som nämns här är Thierry Mugler's Alien som jag fick i födelsedagspresent av min henvän. 
Alien har en ljuvlig doft utav jasminblommor, vilket gör så att man blir påmind om ett varmt ställe där jasminträden blomstrar. Sen har den mellannoter av trä och basnoter utav amber för att ge parfymen ett varmare djup. Samtidigt så ger den intrycket av att vilja vara annorlunda, både genom doften och namnet.
Alien är definitivt en vågad parfym samtidigt som den bär en nostalgisk doft utav jasminblommor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0