Inte så gott som det ser ut; Philadelphia Marabou.

Självklart måste man prova nya saker, speciellt när det påminner en om nutella. Däremot så var det inte ju nutella. Smaken påminde en om ekströms chokladpudding som man gjorde på pulver och mjölk, men eftersmaken var ingen vidare, den var liksom sur. Jag antar att eftersmaken beror på det syrliga från philadelphia, men jag hade hoppats för mycket på en krämig chokladsmak att jag nästan blev illamående av överraskningen. Sen hade jag det väldigt svårt med att ha något sött på smörgåsen, det blir som att brödet blir sämre av det och då tycker jag inte om något av smörgåsen alls.
Men detta skulle nog passa bra till bakning, kanske till en annorlund cheesecake eller morotskaka. Men på smörgåsen så blir den inte så populär för mig!
 
 


Kommentarer
Erika

Huvva!

Svar: Hehe jaa :')
sailorwood.blogg.se

2012-11-22 @ 19:29:06
Lina Tsutsumi

Jag har faktiskt inte lyssnat på just den låten!
Och den där Philadelphia chokladen har jag inte vågat prova heller. Känns som att den ska smaka precis som ni nämnde här åvan (;

2012-11-22 @ 20:10:42
URL: http://blogg.veckorevyn.com/linatsutsumi
Evve-Normal is boring!

Jag har inte vågat prova den där. Älskar vanlig philadelphia men med choklad låter det lite werid :p

Svar: Det var superweird :'D !
sailorwood.blogg.se

2012-11-22 @ 23:10:14
URL: http://evvesliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0