Inspiration. Dame of Thrones. W Magazine.

Detta är bara så fantastiskt vackra bilder att jag måste dela med mig. Jag antar att Dame of Thrones är en liten ordlek på tv-serien Game of Thrones, vilket jag tyvärr endast har sett ett avsnitt utav. Däremot så syns inspirationen och tolkningen utav denna tv-serie tydligt! 
Modellen Kristen McMenamy är alltid så vacker, hon var ju med i ett annat modereportage som är en av mina favoriter, nämligen denna.
Älskar platsen och givetvis kläderna i detta modereportage.
Fotografen heter Tim Walker och det är från W Magazine.


Kommentarer
ZOOFIE

SV: Ja, jag är helt kär i leggingsen :D

2012-11-29 @ 19:44:36
URL: http://zoofie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0