Ikväll ska jag spela Silent Hill 3, om jag nu vågar det.

 
 
Älskar Silent Hill spelserien, så underbart psykologiska och nervkittlande är dem!
Min absoluta favorit är Silent Hill 2, som har en jättefin handling och full utav klurigheter som man ska lösa.
Hoppas att Silent Hill 3 kommer vara lik dess föregångare och ber för all del att det inte ska vara så mycket monster i den,  eftersom då kommer jag hoppa till och skrika ut massa svordomar, på grund av min skräck gällande skräckspel.
Önska mig lycka till, för det kommer jag behöva, hehe.
 
Vilket är ert favoritspel i skräckgenren?
 


Kommentarer
My

svar: vart länkades den? det visste jag inte om sjukt kul! :D

2012-11-10 @ 18:33:25
URL: http://callmemy.blogg.se
Jean

Glöm bara inte att sätta pusselsvårigheten på svår.

Svar: Det gjorde jag inte :/ blir så rädd för monstrena.
sailorwood.blogg.se

2012-11-10 @ 20:34:46
Natta

Lycka till! ;)
Mitt favoritskräckspelär Eternal Darkness! Psykotiskt och riktigt otäckt! (Klarade ut det i 9-års åldern... men för livet haha!)

Svar: Åh tack :) känner igen det spelet, låter ju som ett läskigt sådan :D !!!
sailorwood.blogg.se

2012-11-11 @ 22:20:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0