En räddare i nöden..

Har suttit med min uppsats dag ut och dag in och fortfarande är jag ej färdig. Känns iallafall skönt med en liten paus nu, speciellt i sällskap med Gevalia Cappuccino. Råkade tyvärr köpa den osötade sorten, trodde det skulle vara sött ändå, så jag tog en mun och sen sprang man snabbt till köket efter sockret, hehe.
Är väldigt klumpig av mig, inte så att jag ramlar och snubblar, istället så utsätter jag mig för olika sorters brännskador och knivskador. Idag har jag ett litet hack i tummen, lyckades hugga till med kökskniven när jag skulle skära potatis så det hamnade i spetsen på min tumme. Ser mest dumt ut att ha ett lodrätt streck som går från nageln upp till toppen av tummen nu. 
 
Hoppas ni alla har en trevlig kväll!


Kommentarer
Erika

Aj då! Hoppas du har plåster hemma!

Svar: Tur nog så kom det inget blod :)
sailorwood.blogg.se

2012-11-19 @ 19:58:04
Shameless

SV: Ajdå, vad synd :(

2012-11-19 @ 20:09:23
URL: http://fulldisclosure.blogg.se
Anonym

Sv: Br att du när bra! Det är bra med mig med! :)

2012-11-19 @ 20:36:07
URL: http://ranger.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0