Nu är det jul igen.

Idag ska jag bege mig ut och göra en viktig uppgift! Ska faktiskt ut och köpa julklappar.
Det positiva är att jag vet ungefär vad jag ska köpa till mina nära och kära. Det roligaste med att köpa julklappar är nog att slå in dem tycker jag, det liksom kvittar hur dåligt jag tejpar och klipper, det är ändå jag och icke kvinnan i kassan som ska slå in paketet!
Sen så uppskattar jag även all tankeverksamhet man får använda sig utav för att komma på en riktigt bra julklapp till någon, ibland blir jag osäker om jag har fixat rätt grej till rätt person men man gör ju iallafall sitt bästa!
 
Har förresten ingen idé om vad jag kan skriva om här, förutom min oändliga musiksmak och samlande av snygga modereportage, så nu är jag öppen för superbra förslag från er läsare!
Vad tycker ni att jag kan skriva om?


Kommentarer
Hanna

Gillar när du skriver om musik, mest för att vi har ganska lik smak ^.^
Du kan kanske skriva om favoritfilmer och andra favoriter, typ.. jag vet inte. Men ändå, haha!

Svar: Tack så jättemycket för tipsen :D !!!
sailorwood.blogg.se

2012-12-08 @ 23:01:11
URL: http://sanningsenlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0