Nostalgi. Mysteriet på greveholm.

 
 
 
Nu när en fristående uppföljare till Mysteriet på Greveholm har blivit årets julkalender så kan jag inte undgå nostalgin som jag upplever från det. Har faktiskt sett några avsnitt från den nya versionen, den är hyfsat bra men det bästa är att dem använder exakt samma musik som användes till orginalet!
Sanningen är att jag tycker om orginalet såpass mycket att jag skulle hellre vilja se det mer än den nya versionen. Mysteriet på Grevholm från år 1996 är enligt mig den bästa julkalendern någonsin!
 
Har ni sett nåt från den nya julkalendern? Vad tycker ni om den?
Eller har ni någon favorit bland alla julkalendrar?
 


Kommentarer
filippa

jag har sett den, tycker den är ganska mysig faktiskt!

kramar :D

Svar: Åh det kan jag hålla med om! :D
sailorwood.blogg.se

2012-12-06 @ 18:09:21
URL: http://nattstad.se/downtoearth
Johanna

Greveholm är min absoluta favorit! Årets kalender är inte alls i samma klass enligt mig, men den är ändå inte lika dålig som vissa julkalendrar varit det senaste. Dieselråttor och sjömansmöss är också en personlig favorit^^

2012-12-14 @ 20:39:42
URL: http://joherman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0