Jag och Genesis.

 
När jag väntade på morgontåget idag så kollade jag igenom massa tidningar på pressbyrån. Brukar kolla igenom  modetidningar speciellt i jakt på snygga modereportage!
Denna gång fastnade jag för en tidning vid namn 'Sup Magazine, omslaget såg väldigt coolt ut. Innehållet var 500 gånger coolare! Det fanns en intervju med min idol Genesis Breyer P-orridge, inte varje dag man hittar det i en tidning, det kan jag lova er. Försökte skumma igenom det hela först, ville undvika att köpa tidningen, men det slutade med att jag köpte den. Så desperat var jag. Ännu bättre var ju att det fanns en intervju med Grimes, plus massa intervjuer med musiker som endast min henvän känner till.
När jag väl hade köpt tidningen så kvittade det att jag skulle börja klockan åtta i skolan, eftersom jag nu hade underbar läsning framför mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0