Dagens WTF?? Nirvana återförenas?

Dagens wtf. Veckans wtf. Årets wtf. Tydligen så ska Nirvana komma tillbaka efter 20 år och spela live på en välgörenhetsgala ikväll. Chocken av att dem återförenas räcker ej, faktumet att Paul Mccartney ska axla Kurt Cobains roll som frontman känns sjukt. Tyvärr jag är inget beatles-fan, varför inte välja någon som var med i grunge eran? Eddie Vedder eller vem som helst från den scenen skulle passa bättre enligt mig. 
Utav artiklarna som jag har läst så verkar det som att Paul Mccartney knappt visste om Nirvana, utan det var genom hans vänskap till Dave Grohl som de helt random kom på själva idén. 
Förhoppningsvis så släpps det videomaterial utav det hela, så man får ens en aning om hur Nirvana blandat med Beatles låter.
Men en viktig fråga återstår,
Vad skulle Kurt Cobain tycka om detta?
 
Källa
 


Kommentarer
Sofie

Men vaaaaaaaaaaaa. Neeeeeej. Det går ju inte :S

Svar: Så sjukt jaa!! :S
sailorwood.blogg.se

2012-12-12 @ 15:19:52
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Hanna

Men NEJ, det är FELFELFELFEL.
(Använder du facebbok? För då kanske du kan lägga till mig där så kan jag se över mitt schema, Hanna Erlandsson (Betydligt lättare än via blogg, haha!))

Svar: SÅ FEL FEL FEL !!
sailorwood.blogg.se

2012-12-12 @ 19:21:28
URL: http://sanningsenlig.blogg.se
Natta

Omfg nej. :(

Svar: Så himla sjukt och dumt :((
sailorwood.blogg.se

2012-12-13 @ 18:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0