Lindt Creation Strawberry.

I butiken så lät mörk choklad kombinerat med chokladmousse och jordgubbssås supergott. Det fick mig att påminna om min barndom då jag alltid ville ha kombinationen av chokladglass och jordgubbssås vilket är enligt mig en av dem bästa kombinationerna med choklad, näst efter banan! 
Tyvärr var denna lyxiga choko en besvikelse, det blev för mycket mörk choklad i smaken. Det mjuka innehållet gjorde knappt någon uppmärksamhet eftersom det smakade precis som dess hårda överdrag. Jordgubbssåsen gjorde inte heller någon succé tack vare det dubbla kommandot med mörk choklad.
Denna choklad får tre av fem schweiziska chokladmästare!
 
 
 
 
Reklamen är ju ändå ganska rolig om man bortser att det är alltid en kvinna som njuter och mannen som skapar chokladen. Att dessa chokladmästare vispar chokladen för hand med ett leende. Med tanke på hur många chokladkakor som tillverkas så börjar det nästan likna ett sovjetiskt arbetsläger att vispa choklad varje dag med glädje!
 


Kommentarer
Erika

Ha,ha!!!

Svar: Hehe :)
sailorwood.blogg.se

2013-01-13 @ 19:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0