Den öppna munnen.

 
När jag har varit ute i samhället så har jag märkt något speciellt med bilderna som syns överallt, alltså dem där bilderna på de snygga modellerna som ska få en att köpa massa kläder, smink eller schampo. Deras munnar är oftast öppna. Tack vare detta så inser till och med jag att det finns potential i modellbranschen, eftersom jag är riktigt duktig på att ha min mun öppen. Jag är ofta snorig eller har någon form utav nästäppa så min stora andningskälla kommer från munnen. Vissa människor kanske har missat chansen att bokstavligen fånga flugor med munnen under en varm sommardag, men jag har lyckats med det två gånger!!
Därför så inser jag att det finns en plats för mig i modebranschen, där jag endast behöver stå framför kameran och fånga flugor med munnen. Ska även se Top Model Sverige ikväll och hoppas att jag får mer tips därifrån!
 


Kommentarer
linnnnn

haha samma är för mig. Jag har alltid svårt att andas genom näsan så har munnen öppen. men även när jag blir fotad så har jag typ alltid munnen öppen och det är för att man slappnar av ;p

2013-01-28 @ 14:18:29
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
Anonym

Underbar!!!!

2013-01-28 @ 17:43:27
Thea

Haha! Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg och ha en bra dag!

2013-02-02 @ 12:08:38
URL: http://theawerr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0