Bajsbrunt är bra!

 
Har färgat håret brunt, det var ett beslut baserat på min vilja att se lite normal ut, eftersom jag hade mitt livs första arbetsintervju!!! Har även tröttnat lite på dip-dye om jag ska vara ärlig, det blir efter ett tag ganska mycket att tänka på när väl toningen börjar rinna ur.
Så nu känns det skönt med mörkbrunt hår!
Tycker det är en härlig färg, finns så många fina nyanser utav det; bajsbrunt, kamelbrunt, kanelbrunt, chokladbrunt, kaffebrunt.
Älskar också hur de döper färgpaketen (speciellt när det kommer till brunt) till något som påminner en om efterrätt.
Min toning heter "iced cocoa" till exempel, men jag kunde välja emellan "dark praline","chocolate truffle", "iced latte" och "chocolate brownie" vilket helt enkelt fick mig hungrig och ganska nyfiken på att smaka färgblandningen innan jag använde den, hehe. Finns även en toning som heter "brunt" vilket sticker ut lite från dem andra finare namnen, men det komiska är att denna hårfärg har en rejäl mörkbrun nyans. Provade den en gång för några år sen och var inte beredd på hur mörkt brunt kunde vara!
Har skaffat lugg nu också som ni ser.
 
 
Valde denna nyans eftersom jag inte tycker om ischoklad och därav mindre risk att jag faktiskt skulle äta utav färgblandningen, hehe.
 


Kommentarer
Sofie

Vad fiint! Och vad spännande med arbetsintervju, håller tummarna :D

Svar: Tack så mycket :D !!
sailorwood.blogg.se

2013-01-26 @ 10:54:18
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Erika

Jättefint!!!!!!

Svar: Aww tack! <3
sailorwood.blogg.se

2013-01-26 @ 16:24:29
linnnnn

sv: Tack! :)) Vad skönt det är med någon som förstår! Jag har exakt samma problem..

kram!

2013-01-26 @ 22:12:44
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
Hanna

FANCY, hoppas det gick bra på intervjun och att det rullar på ordentligt. ^-^

2013-01-27 @ 17:51:49
URL: http://sanningsenlig.blogg.se
moa

Fin som vanligt : D

Svar: Aww tack sötis!! :D
sailorwood.blogg.se

2013-02-03 @ 15:47:53
URL: http://moathemoses.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0