Fredagsmusik. Derniére Volonté. Les Orages Du Crime.

 
 
 
Idag blir det lite Derniere Volonte till ära! Någon som kan franska så att jag förstår vad han sjunger om?
Man vill ju inte vara helt ute och cykla med låtval.
 
Vill även be om förlåtelse för dålig uppdatering, livet kom ikapp eller snarare en fet uppgift från den nya kursen dök upp. Så hela denna vecka har gått till att skriva så bra och så mycket som möjligt för att senare idag kommentera och diskutera andras uppgifter. Den nya kursen jag läser har verkligen hårda bud i mellerud (fast i Lund). Man får endast missa ett obligatoriskt möte per delkurs, så det gäller att planera sina sjukdomar med god framförhållning!
Annars är det bra med mig och jag hoppas allt är bra med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0