2013 kan bli ett bra musikår.

 
M.I.A:  Det ska bli underbart med ett nytt album från fantastiska M.I.A! Jag har längtat efter detta sen hennes singel Bad Girls släpptes förra vintern, då hoppades jag på fler singlar och ett album men tyvärr så blev jag rätt snopen. Älskade hennes album MAYA som släpptes 2010, varenda låt var riktigt bra och speciell på sitt egna sätt. Det nya albumet heter Matangi och enligt M.I.A själv så kommer det låta som Paul Simon på syra, vilket är enligt mig en indikator på ett grymt album!
 
The Knife: I vår så släpper duon sitt första album sen Silent Shout som släpptes 2006, vilket också var ett superbra album! The Knife är oerhört innovativa i sitt sound och de gör det alltid på ett sjukt bra sätt. Så jag ser verkligen framemot vad de har att komma med i sitt nya album.
 
Depeche Mode: Även om jag älskar Depeche Mode a la 80-tal så tycker jag att det är viktigt med att ge dem en chans. De har ju ändå varit aktiva såpass länge att det blir beundransvärt. Jag hoppas iallafall på lite influenser från deras gamla sound även om det är 2013 nu. Givetvis så kommer dessa gamla gossar även bjuda på en världsturné.


Kommentarer
Erika

I love Depeche Mode!

Svar: De är underbara :D !!!
sailorwood.blogg.se

2013-01-10 @ 18:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0