Svart som en månlös natt, fast ändå inte!

 
Har tagit iniativet att köpa mig ett nytt läppstift.
Att sen hitta en nyans som passade ens personlighet och ens läppar var något som gränsade till atomfysik i min skalle. Allting såg ut som rosa streck på min hand, oavsett nyans, efter ett tag såg det ut som att jag hade röda hund. Nu har man iallafall hittat en snygg mörk nyans!
Älskar mörka nyanser och gillar hur det framhäver mina blåa ögon.
Sen så är det vinter snart så frostiga färger uppskattas från min sida!
 


Kommentarer
Erika

Otroligt fin färg! Som du säger! Ögonen kom fram otroligt!

Svar: Aww tack <3 !
sailorwood.blogg.se

2012-10-16 @ 20:35:14
linnnnn

make up store har de bästa läppstiften! Köpte själv en röd/lila där förut. Absolut de snyggaste!

Svar: Åhh ja, älskar deras läppstift! Grymma nyanser och prisvärda! :D
sailorwood.blogg.se

2012-10-17 @ 14:35:36
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0