Jag älskar äggmacka!

 
Får jag fresta med en fasansfull bild på en äggmacka?
Älskar äggmacka med majonäs, så gott!! Däremot så var jag icke så förtjust i den ekologiska majönäsen som jag hade köpt. Fick majonäsen att smaka nyttig och enligt mig så ska majönäs ej smaka nyttigt. Man ska få en överdos av kolestrol med lite majonäs på mackan, såpass att ambulansen får direkt injicera becel industrimargarin in i ens vener. Det är riktig majonäs för mig!
Så lördagens äggmacka var tyvärr inte så underbar.
Vad gillar ni att äta till frukost på en lördag?
 
P.S
Den bruna fläcken på muggen är mitt saliv blandat med kaffe. Händer ofta just på min kaffemugg. Känner mig som hunden Båtsman från Saltkråkan eller annan valfri gullig dreglande hund!


Kommentarer
Erika

Gott med äggmacka!

Svar: Alltid gott :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-03 @ 12:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0