Dag 26. Mina goda egenskaper.

Ska nu försöka korta ner det hela till 5 goda egenskaper. I ärlighetens namn, varför är det svårare att finna ens bra egenskaper? Jävla jantelag, säger jag. Nu ska jag iallafall göra mitt bästa med detta!
 
Ambitiös
När jag vill göra någonting, så vill jag alltid göra mitt bästa med det. Kan även vara en nackdel, med att man ställer för höga krav på sig själv ibland. Men detta ord är något som jag ofta hör från andra när dem beskriver mig. I skolan så är jag väldigt ambitiös, det har varit något som jag har länge värderat högt, att göra mitt bästa där. Undrar om jag ens kommer kunna vara borta från den akademiska miljön eller så sitter jag där bakom skolbänken tills mitt hår blir grått. Förhoppningsvis så står jag framför skolbänken och undervisar, hehe!
 
Lojal
Jag försöker alltid hålla det jag lovar. Om jag inte kan lova någonting till 100% så använder jag mig utav orden "eventuellt" och "kanske", så jäkla principfast är jag!
Man kan även få en ursäkt från mig,  om jag inte har lyckats att hålla fast med mina principer.
 
Empatisk
Vill alltid människor väl. Jag kan lätt slås av en inre skam om jag märker den minsta hårdhet i mitt tonfall. Jag har väldigt lätt för att sätta mig in hur andra känner och tänker, gör även mitt bästa att förstå när någon annan har andra åsikter än mig. 
 
Flexibel
Anpassar mig väldigt snabbt till vad sitautionen kräver.
Ner jag flyttade ner till skåne helt ensam, så tog det mig endast en vecka att vänja mig vid den nya miljön!
 
Självständig
Jag tar inte åt mig för mycket av människors åsikter och tankar kring mig.
Att jag är mig själv kommer aldrig vara en ursäkt! När personer har någonting negativt att säga så krävs det väldigt mycket för att jag ska kunna ta in det och se det konstruktivt. Om man inte har något snällt att säga så kan man vara tyst tycker jag eller så kommer jag totalt ignorera det negativa.Jag är även väldigt van att vara ensam och blir sällan rastlös av det. Det har inget att göra med att jag inte uppskattar sällskap, utan bara att jag också uppskattar ensamhet. Mina tankar och åsikter kommer alltid proriteras i min värld..
 
 
 


Kommentarer
linnnnn

sv: hihi åh :) Den är här ifrån! http://www.romwe.com/religious-painting-print-brown-skirt-p-47897.html :D

Svar: Åhh tack så mycket :D !!!
sailorwood.blogg.se

2012-11-02 @ 11:37:38
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se
DIANA ÖSTERBERG

sv, tack :) det är bra, själv då?

Svar: Allt är bra med mig :)
sailorwood.blogg.se

2012-11-02 @ 12:06:04
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Erika

Bra egenskaper!!!! Du kommer garanterat stå och föreläsa på universitet en dag!!!

Svar: Tack !! Jag hoppas det med :D
sailorwood.blogg.se

2012-11-02 @ 17:00:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0