Coola japanska outfits.

Älskar långa kjolar och allt med denna outfit är så snyggt! Alltifrån den coola skjortan till den fina svarta kofta. Det finns inte för mycket svart i detta!
 
Håret är superfint, älskar verkligen kombinationen utav turkost och vitt! Sen så faller min blick ner mot hennes skor, så vackra och dem blir väldigt söta med synliga strumpor till. Den där bruna väskan är även superfin och jag diggar verkligen halsbandet med korset, ja, jag vill ha båda!
 
Den blåa skinjacka med den röda klänningen är perfekta tillsammans.
Kombinationen utav rött och blått är något som jag ofta uppskattar, det blir en sjukt snygg kontrast. Håruppsättningen med diademet passar jättebra till, tycker jag.


Kommentarer
william

så många snygga stilar:D

SV; Naw Tack Så Himla Mycket:) Blir superglad:3

2012-11-30 @ 18:28:29
URL: http://canonguy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0