Älska livet när du är.......

Äntligen, finally,finalmente.
Ja, nu har man äntligen ordbajsat fram ett barn som ska heta fördjupningsarbete, har ett finare namn åt den i hemlighet, hihi fniss. Man tappas någonstans i sinnet när man verkligen sitter och skriver under stress, det blir som att allting som uppfattas barnsligt är det enda man kan ta till sig i sådana mörka tider.
Sanningen är väl att jag måste läsa igenom allt några gånger innan jag sticker till biblioteket för att skriva uppsatsen, har räknat ut att hela kalaset kommer kosta 77 kr, kan ju lika gärna ta bibilotekspersonalen på en krogrunda då. Samtidigt får det väl kosta så mycket när man ändå lever för skolan. 
Är ganska mycket ledig framöver, vilket känns skönt, ledig under ansvar alltså då. Känns så bra!! Det är som att jag börjar återfå min fritid, den försvann förra onsdagen.
Här är en video som kan beskriva min glädje:
 
 
 
Jag känner mig fortfarande lite dränerad på intelligens, men gud vad coolt det hade varit med flygande skolsaker under en föreläsning, som det gör i denna musikvideo.
"Woke up this morning the sky was blue", tyvärr inte i Malmö...
Älskar även 1:16 av musikvideon, när några av tjejerna i Bubbles ser så himla irriterade ut när dem får ett hav av rosa ballonger mot sig som dem måste fäkta bort för att synas framför kameran...
Icke etiskt försvarsbart att få massa rosa ballonger rakt i nyllet!
 
Hoppas ni alla har en bra morgon och är en glad hen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0