All dresses and no playsuits. Makes Emily a dull girl.

 
Älskar jumpsuits, faktumet att det är som byxor men det ser ut som en klänning är underbart för mig. Slipper ju då tänka på hur jag sitter eller om något åker upp ovanför min rumpa, vilket skulle kunna hända eftersom jag föddes utan en. Sen så tycker jag att jumpsuits och playsuits alltid har det där lilla extra, ofta med hjälp av snygga mönster och bra passform. Tycker dessa är supersnygga! Skulle tänka mig att ha alla tre, speciellt den blåa med skepp på eller den långa svarta med korset. 
Ni hittar dessa fina jumpsuits och playsuits hos Asos.com, annars om ni vill specifikt kolla på dessa tre så kan ni klicka här, här och här!
 


Kommentarer
lovisa

snygga! ;)

Svar: Javisst är dem :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-11-28 @ 15:48:39
URL: http://lovisaag.blogg.se
Bunny

Jag håller med dig, det är himla snyggt! :D Och så slipper man oroa sig för att klänningen ska blåsa upp, eller att man sätter sig i skräddarställning (som jag typ alltid gör), vilket är mindra passande med en klänning xD

2012-11-28 @ 20:45:28
URL: http://bunnys.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0