Musikhjälpen 2012.

 
 
Nu när musikhjälpen har satts igång så blev jag snabbt medryckt och bestämde mig för att bidra. Detta blev i form utav en låtönskning. Att komma på en bra låt som man vill önska kan vara minst sagt svårt, speciellt när det finns så många bra låtar och talangfulla artister! Även att låten ska kunna passa någorlunda bra för radio är också viktigt, man vill ju inte önska en låt som dem senare anser vara opassande. Därför blev det Burials Archangel, som är en superbra låt och passar perfekt till radiolyssnande, enligt mig. Hoppas att fler håller med mig om detta och ser Burials talang. I år så har musikhjälpen valt att samla in pengar för att alla barn i slummen ska få tillgång till rent vatten.
 
Har ni bidragit med någon låt till musikhjälpen? I såna fall, vilken?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0