Juletider.

Har köpt juleskum för att bjuda klassen. Det är nämligen dags för den årliga julfikan, till och med på universitetsnivå så är detta oundvikligt! Det ska bli jättetrevligt men jag insåg att två påsar julskum kanske blir för snålt. Sanningen är ju att det är ganska mycket luft och lite skumtomtar i dessa påsar. Min klass är på 27 stycken så jag får hoppas att varje påse innehåller 15 skumtomtar, annars så får alla en halv skumtomte var! Snålast på socialhögskolan, låter inte så bra, haha. Jag hoppas iallafall att dem andra tar med sig mycket fika så man inte märker bristen på skumtomtar. 
 
Vad har ni på ert julfika?


Kommentarer
Erika

Tror det räcker ! Någon kanske inte gillar skumtomtar!

Svar: Hehe sant!! :D
sailorwood.blogg.se

2012-12-19 @ 19:08:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0