Hej igen!

Nu har julen varit och så sitter man med världens förkylning, hatar att vara sjuk under ledighet men det händer så lätt.
Tur nog så har jag ätit stora mängder julmat och fått väldigt fina julklappar, kommer ej behöva köpa kläder på ett år nu och så har jag fått så många fina muggar att jag kan bjuda mig och allihopa på kaffe!
Kommer imorgon att resa uppåt till Stockholm, hoppas innerligt att resan går bra eftersom man ständigt får höra om inställda tåg på nyheterna. Sen så får man vara kreativ med hur man packar ner alla julklappar så smart som möjligt.
Önskar er alla en god jul och ett gott nytt år från mig! Kommer att uppdatera mera när jag känner mig lite friskare.


Kommentarer
Sofie

God jul & gott nytt år på dig med :D Och kry på dig nu!!

Svar: Aww tack :'D !
sailorwood.blogg.se

2012-12-26 @ 16:33:58
URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0