Dagens outfit. 0812.

Dagens outfit blev en blandning utav funktionalitet och stil. Idag var det sjukt kallt och blåsigt, jag ångrar verkligen att jag inte hade på mig en mössa idag! Den gula tröjan är en av mina favorittröjor och är ett lyckad fynd från Myrornas i Trollhättan, vilket är en butik som alltid har snygg second hand. Älskar mönstret och färgerna, helt enkelt en tröja man blir glad utav!
 
Halsduk - Indiska
Tjocktröja - Myrornas
Tights - Gina Tricot
Benvärmare - Kommer ej ihåg vartifrån
Skor - DrMartens


Kommentarer
Sofie

Åh vilken myyysig tröja! :D

Svar: Aww tack :D !!
sailorwood.blogg.se

2012-12-08 @ 16:56:19
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Erika

Snyggt!!!

Svar: Tack !!! :D
sailorwood.blogg.se

2012-12-08 @ 19:14:44
Hanna

Men åh så fint!
(ang. att ses så tycker jag definitivt att det skulle kanske kunna styras upp! ^.^)

Svar: Aww tack! :D
sailorwood.blogg.se

2012-12-08 @ 22:54:41
URL: http://sanningsenlig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0