Chipsen från Västkusten!

Provade igår Västkustschips från Estrella med smak av gräddfil och lök. Tydligen ska dem också vara grytfriterade också, men jag vet ej vad det innebär. Förutom att jag kan tänka mig att dem stoppar alla chips i en gryta för att fritera dem. Sanningen är att det smakade som helt vanliga lantchips, fast lantchips är fortfarande 500 gånger godare! 
Tycker det var ganska kul att dem valde en kossa att ha på chipspåsen, eftersom bilden påminner mig mer om en påse utav bregott än en påse med chips.


Kommentarer
Erika

Har själv ätit den lättsaltade varianten.Sådär. nä,kon förstår man inte ,ska den associera till gräddfilen,,tro?

Svar: Ja så kan det ju vara! :) Tänkte inte på det.
sailorwood.blogg.se

2012-12-09 @ 12:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0